weight-fluctuation-normal.jpg

Olen valmis kertomaan numeroita. Olkaa armollisia, projekti on kesken... elikäs. Vielä heinäkuussa painoin kolossaalisen katastrofaaliset 130,6kg. Omg, nyt riittää. Aloin oikeasti pohtia syömisiäni, kevensin vaan en laihduttanut vielä täysillä. 22.8. vaaka näytti 124,8 sairaalan laihdutushoitajan vastaanotolla. Aloitin heti seuraavana aamuna eneilyn eli keijupölyn syömisen ja kertaviikkoisen laihdutusryhmän. Tänään kävin kehonkoostumusmittauksessa ja puntari näytti 115,5. Olen pudottanut painostani nyt 15,1kg. Elokuun jälkeen olen pudottanut kokonaispainostani 7,5%. Vaikka on välietappi ja matka on vielä pitkääkin pidempi niin pysähdyn hetkeksi ja huudan WOHOOOOOOOOOOO. Voittajafiilis auttaa jatkamaan keijupölyelämää seuraavatkin viikot! Seuraava etappi on ehkä haave, mutta uskon, että pienellä liikuntalisällä se on tavoitettavissa: olen lähdössä marraskuun lopulla reissuun ja siellä haluan painaa alle 100kg. Vaikka sitten 99,99 mutta symbolinen rima on asetettu. Huomisaamusta siis aherran, tänään paistattelen onnistumisen tunteessa <3

P.S. Olen myös ylpeä saavutuksistani sisuskalujeni suhteen, kehonkoostumusmittaus kertoi että en ole lainkaan marinoinut elimiä laardiin enää, viskeraalinen rasvani on normaalilla tasolla. Ja lihaksiakin löytyy terveen aikuisen verran, olen lihaksikas pläski, whoppee!