Nyt ei jaksaisi. Olen flunssassa ja poskiontelontulehduksessa. Olen myös kuolemanväsynyt ja surullinen saatuani ikäviä uutisia vähän sieltä sun täältä. Yritin jaksaa töissä puolikuntoisena mutta eihän siitä tullut mitään että vetelehdin pitkin työpaikkaa kuin nukkuneen rukous. Saattohoidossa olevat asiakkaani näyttävät terveemmiltä ja virkeämmiltä. Niin, että arvatkaas miten tekee mieli syödä jotain muuta kuin noita (/&¤%%%/(/("/()!!)"(/" litkuja?! Jos saisin valita, minä upottaisin pääni ämpärilliseen sulaa suklaata ja tykittäisin kuohuviiniä suoraan suoneen. Haluan hampurilaisen, pitakebabin, kanasalaatin, pitsan ja suklaata. Oman painoni verran suklaata, pähkinöillä ja ilman. Mainitsinko jo, että haluan suklaata? Ettei vaan jää epäselväksi. Vaan ei, en syö. Koska olen ollut laiska ja idiootti lehmä joka ei enää koskaan voi suhtautua ruokaan normaalisti. Vähän samoin kuin alkoholistista ei enää koskaan saa kohtuukäyttäjää. Mutta juuri nyt ottaa niin koville että joudun varmaan kohta menemään yöunille, että saan tämän päivän ohi. Luultavasti pelkästään tahdonvoimaan kuluu tänään ylimääräiset 2000 kaloria energiaa.

Eikä muuten kuulkaa auttanut, että Mieshenkilö toi minulle alkosta 0,75L putelin ihanaa Fresitaa. Koska "ajattelin, että jos haluat juoda pari lasia kun sulla on ollut aika rankkaa". Kaunis ajatus Kultaseni, nyt sallinet minun hakata sinut siniseksi tuolla ostamallasi putelilla. Nyt se pullo huutaa mun nimeä tuolta baarikaapista, kovaa ja korkeelta. Menen siis nukkumaan, herättäkää helmikuussa kiitos.

dieting-all-morning-normal.jpg