Hellurei ja hellät tunteet!

Vierähtipä tovi etten ehtinyt kirjoitella kuulumisia. Ensin olin korviani myöten kouluhommissa ja sitten päädyinkin parin päivän varoitusajalla lomareissulle Miami Beachille. Kyllä, uskokaapas pois, minä lähes maailman vähiten spontaani arkajalka päätin ottaa äkkilähdön parhaan ystävän kanssa Floridaan asti! Ja kylläpä olikin loma tarpeen, ainoa ongelma on, että en ole nyt vajaassa viikossa meinannut toipua loman loppumisesta millään... saati jetlagista, johon sain nyt tällä reissulla ensikosketuksen.

Pikkumasuisena reissaaminen onnistui yli odotusten, reissussa tippui jopa yli kilo painoa vaikka ruokarytmi oli hieman epäsäännöllinen. Mutta kun muisti juoda riittävästi ja varmisti, että pientä ja nopeaa purtavaa on aina käden ulottuvilla niin hienosti selvittiin. Ravintolassa tilasin yleensä alkupalalistalta, tosin jenkeissä nekin olivat minulle liian isoja annoksia. Mutta söin siis paljon salaatteja erilaisilla proteiinilisillä. Tuli kyllä maisteltua myös roskaruokaa kuten Burger kingin hampparia, joista pienin whopper junior oli minulle melko sopiva kun vatsa oli aivan tyhjillään.

Toki siemailin myös hieman juomia, kuten ihanaa mojitoa ja hyvää valkoviiniä. Vatsa voi hyvin koko reissun kun osasi säädellä syömiset ja juomiset sopivassa tahdissa. Olen tosi ylpeä itsestäni!

Kokonaispudotus on nyt -41,4kg WOHOO! Painan siis jo alle 90kg, olen niin iloinen ja tyytyväinen. Vointikin on niin hyvä kuin vain voi olla ja loma kruunasi kaiken. Oli ihana pukeutua seksikkäästi ja kauniisti kesähepeniin ja huomata, että en todellakaan ole enää näkymätön. Huomion määrä esimerkiksi tanssiklubilla oli suorastaan hämmentävää. Itsetunnolle parasta lääkettä! Persoonallisuus minulla on omasta (ja kavereidenkin) mielestä pysynyt samana, siitä olen myös iloinen.

Nyt on jatkettava rästihommien rustaamista, äkkilomissa on se huono puoli, että pruukaa siirtymään hommat vaan tulevaisuuteen joten nyt on hommia kaksin verroin. Mutta oli se sen arvoista, että sain yhden elämäni upeimmista kokemuksista!

Tällaisen ihanan katkarapukocktailin söin fantastisessa Mango tropical cafe:ssa (nimen linkistä pääsee kurkkaamaan sisälle).

10945547_10152787241988152_6457238842300

Lomavarpaat <3

10959751_10152787241748152_8486807993231