Jotenkin tympii. Eikä vähiten siksi, että olen paiskinut päätehommia omaan epäergonomiseen tapaani ja jumpannut kahvakuulalla ensimmäisiä kertoja elämässäni sillä lopputuloksella, että mulla on yläselkä totaalispasmissa. Elikäs jumissa. Niin pirskatisti koskee, sattuu ja vetää, että keuhkot uhkaa lamaantua. Kaikki liikkuminen tuottaa kipua ja epämukavuutta. Kaikkea ei pysty edes tekemään, ei esim. taivu kunnolla laittamaan kenkiä jalkaan. Mut hei, onpahan kaikki muut kouluhommat nyt valmiina, vain 2 tenttiä pitää suorittaa niin olen valmis pitkään joululomaan! Jos nyt positiivistakin pitää hakea...

Vähänhän tässä jännittää sekin hommeli, että loppuviikosta suuntaan punavalkoisella laivalla länsinaapurimme kauniiseen pääkaupunkiin. Siellä käydään opintokäynnillä luokkatovereiden kanssa, yhdistämme siis huvin ja hyödyn. Mutta kuulkaas minäpä se sheikkaan pirtelöitäni sitten pitkin kansainvälisiä vesiä? Hihhei! Toki olen asian käynyt itseni kanssa läpi ja lähinnä ajatus jo alkaa naurattaa... siellä muut vetää vinkkua ja buffettia niin että napa raikaa. Minä litkin pussipirtelöä ja kevytlimsaa. Party on ;)

On mielenpäällä kaikenlaista muutakin, ei niin positiivista lähinnä, mutta koska ne eivät liity laihduttamiseeni tai oikein mihinkään muuhunkaan niin antaa olla. Ja koska olen yltiöpositiivinen ja ällöttävän pirteä henkilö, en jaksa kauaa murjottaa. Mutta vielä ihan hetki, sori..

mushroom-kingdom-new-years-Peach.jpg

 

http://youtu.be/FJfFZqTlWrQ